måndag 19 maj 2008

har aldrig varit

såhär trött,
och såhär lycklig på samma gång.

jag måste trots det erkänna att min trötthet vinner över alla känslor i min kropp, för tillfället.
Jag kan inte förstå..
Men sov bara någon timme inatt så egentligen kanske det inte är så konstigt?
Jag vet inte mera hur mycket jag behöver sova.
jag har ingen aning, jag tycker att jag är trött hela tiden.

nåja,
anyway,
jag och alla mina världars prins fick äntligen vår efterlängtade lägenhet idag, kan inte beskriva hur lycklig jag blev.
Obeskrivlig känsla.
Jag kan inte förstå det här heller..
Jag kan inte vänta..

(kärlek)

nu ringde han så jag ska prata med honom, och sedan sova,
sedan vakna upp till en ny dag och jobba kväll.
Jobb. Usch.


I live for the weekends
yep.
And for the future,
and sometimes
I live for the moment.

Inga kommentarer: