lördag 21 augusti 2010

Åh, fan!

Kom på att jag totalt glömde infon jag lovade! (Inte för att jag vet om någon bryr sig, men har man lovat så har man lovat - fast man så har lovat åt tomma intet)

Men orkar inte börja böka med PDF-filen så ni får nog helt enkelt ta och läsa själva HÄR dessutom är det en hel del text, men lättläst och det går snabbt! Så LÄS!

Igår var det en jäkligt skön kväll. Jag var verkligen inte människa efter jobbet (alldeles för trött) så sov några timmar, åt middag, åkte efter min kärlek, såg på Smallville och drog ut för att springa! Bara verkligen flög fram igår, gick hur lätt som helst och kunde nästan sprungit hur långt som helst. Men fick hålla mig eftersom jag skulle springa idag också!

Somnade vid halv 12 och vaknade halv 10 i morse - nice!
Åt min älskade frukost, sedan började det här jäkla stressandet. Och jag kan ju säga att det inte var rätt dag för det (gissa vem som kom på besök i natt?) men typiskt, så.
Jag packade, drog ut och sprang igen - ännu snabbare än igår, med stressen i kroppen så fick jag självklart hjärtrusning för första gången på ett tag nu. Så fick sätta mig ner en stund..
Men det släppte och så sprang/gick jag mycket lättare den resterande sträckan.
Klar med det, stressdusch, stressmat och stressköra till stan - lämna nyckel på jobbet och sedan köpa en kalender. TUR fanns den där urgulliga jag ville ha kvar ;) Så då blev jag lite nöjdare!
Satte mig ner och skrev i den direkt när jag kom hem (ibland kan jag undra hur gammal jag faktiskt är där inne? 10? Å andra sidan hoppas jag jag stannar så för evigt).
Det är nämligen katter på omslaget ;)
Annars kanske jag åldrats?? Näe, fan.

Dessvärre kommer jag knappast kunna skriva någonting på ett tag nu, har ju inget internet där på svenska sidan ännu. Men är i full fart med att skaffa! Så förhoppningsvis går det fort.
Då väntas det mycket ;)

IKVÄLL åker jag alltså tillbaka till Väddö igen! Känns grymt bra, men lite konstigt på samma gång. Tar ganska lång tid för mig att aklimatisera mig igen, men hoppas på att det ska gå lite fortare nu när jag längtat. Imorgon väntar storstädning (oj voi, men behövs!).
Börjar dra mig mot båten om en timme!
Så ha en underbar helg!



Bild från underbara RHODOS!

Kärlek!

Inga kommentarer: