fredag 20 augusti 2010

Love the way you lie

Jag måste ju säga att jag är så jävla trött på den låten, trots att det nog är en helt okej låt. Fast den kommer ju ungefär 500 gånger om dagen på radion när jag sitter och jobbar, så det är inte jättekonstigt att jag närapå kräks när den kommer nu.

MEN IDAG såg jag på musikvideon första gången, och jag är tvungen att säga att det är en grymt bra musikvideo! Verkligen värd att höra på låten en extra gång för att se på videon.
Dock undrar jag vad Rihanna har gjort med sig själv? Hon ser ju för jävlig ut..

Idag är det sista dagen på jobbet och det flyter faktiskt på rätt bra! Som jag sa med den där tröttheten så är gårdagens plågor över nu. Spinningen var otrolig och fick självklart energi efter den. Ändå lättade energinivån rätt snabbt och jag somnade redan runt halv 10 igår kväll. mycket skönt!
Vaknade ca halv 6 i morse av att jag drömde jag kissade ner mig, och var så grymt pissnödig när jag vaknade, men jag hade inte kissat ner mig på riktigt! ;)

Kändes som en halvtimme till ungefär kvart i, när min underbara fina Sessa hoppade upp och lade sig mellan mina ben, då ville jag verkligen inte stiga upp och lämna henne. Älskar att sova när hon kommer och myser med mig :)
Men klockan 06 hoppade jag upp ur sängen, in i duschen, kastade kläder på mig (efter ett visst letande efter ett par jeans) och åkte iväg. Det tar alltså 15 minuter för mig på morgonen. Det är konstigt vad man faktiskt kan åstadkomma då man vill..

Annars tänkte jag ta och skriva ut denna och förra veckans träning, tror inte jag gjorde det.

Förra veckan, vecka 32:

Måndag
Gym: axlar, biceps, mage
Cardio: Spinning

Tisdag
Gym: Ben, vader, mage

Onsdag
Cardio: Löpning

Torsdag
Gym: Bröst, Triceps
Cardio: Spinning

Fredag
Gym: Rygg, mage

Lördag
Gym: Allroundträning
Cardio: Bodycombat

Söndag
TOTALVILA!

Denna vecka, v 33 hittills

Måndag
Gym: Axlar och väldigt lite biceps
(efter detta kollapsade jag ju ryggen)

Tisdag
Cardio: Powerwalk

Onsdag
Cardio: Löpning

Torsdag
Gym: lätt lätt, superlätt träning på switchingmaskinerna + lite rehabövningar
Cardio: Spinning själv + Spinning

Fredag (idag)
Cardio: Tänker mig ut och springa mot kvällen! ;)

Lördag
Cardio: Planerat springtur i morgon också!

Söndag
Vila, städning av lägenhet

Sådärja, så har blivit mycket cardio denna vecka men det trivs jag också mycket väl med :)
Skulle gärna köra gym och cardio varje dag men, det går inte tyvärr ;p
Cardion har visat sig vara bra för ryggen också, som jag tidigare sa, blodcirkulationen ökar ordentligt. Min rygg känns mycket bättre idag också, har bara lite lite ont när jag gör vissa rörelser.
Dessutom STRETCHADE jag igår ca 15 minuter! Duktig Emelie! *klapp på axeln*


Det är viktigare än vad man tror att stretcha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag sa ju att videon är så himla fin, jag tyckte också att låten liksom fick "en andra chans" när jag såg videon! :)