onsdag 18 augusti 2010

Regn, regn och regn

Idag har det regnat konstant hela dagen,
men jag klagar inte! :) Var bara inte så mysigt att springa omkring utan jacka och bli dyngsur på 2 millisekunder.
Men det har vi överlevt idag också.
Nu är det mest bara mysigt, och jag ska få krossa av någonting från min vill-lista jag skrev på jobbet tidigare - MYSA!
Har redan myst en stund har även sprungit i regnet (åh jag älskar det så otroligt mycket, sjukt underskattat att vara ute nästan helt ensam i regnet och bara suga i sig livsenergi), det gjorde jag dock före jag åkte till stan för att käka middag med tjejerna :)
Skulle sätta bild på dom/mig men det får komma någon annan dag, verkar som att pappa håller på och laddar ner någonting på andra datorn, går lite trögt..

Nå nu fick jag till en snabb uppdatering i alla fall, Älskling kom hem och nu är det MYS! ;)

Inga kommentarer: