onsdag 18 augusti 2010

uppe med tuppen igen

och jag känner mig faktiskt relativt vaken idag,
kan ju vara för att jag fick sova på dagen igår och även inatt.
Sov riktigt gott! Och ryggen gjorde inte ens ont så mycket när jag steg upp,
men tji fick jag för att jag tänkte så.
Nu sitter jag här på jobbet och väntar på att äta frukost så jag kan ta värktablett igen,
försöker sitta så stilla som möjligt.



Det är alltså denna muskel jag sträckt.. Så jag är ju lite begränsad ;p

Men visst känns det lite bättre! Det ser fortfarande bra ut ;)
Spinning i morgon - absolut!
(Längtar redan)

Idag ska jag äntligen till frissan efter jobbet och ta bort dom här sommartopparna, ska bli så skönt. Märks verkligen bra så fort topparna blir slitna, håret blir helt ostyrigt och ser hemskt ut.
Jag hatar att ha ovårdat hår. Det kan vara ett av de vidrigaste som finns.

Efter frissan ska jag väl hem en snabbis antar jag, och tillbaka till stan för att käka middag på Arken Garden med tjejerna :) Troligen sista gången jag ser dem på ett tag :( alltid lika sorgligt, men ändå vet jag ju att de finns där! Världens bästa tjejer ;) <3
Det är väl så med vänner också, att det kan gå ett år, till och med flera, utan att man träffas. Men sen när man ser varandra igen så känns det som att det var igår.. :)

Annars har jag inte hunnit uppleva så mycket idag ännu, minns inte ens drömmarna jag hade inatt. Så får ta och återkomma.

NU är det ÄNTLIGEN dags för min underbara, underbara frukost, havregrynsgröt, ägg, kaffe och till det lite tabletter.



Inga kommentarer: