tisdag 10 augusti 2010

en ny dag

sitter på jobbet nu också,
finns inte direkt mycket att göra.
Fast första timmen var det rusning kändes det som,
telefonen ringde, det kom kunder, kunderna hade konstiga frågor..
Till på det skulle jag försöka laga frukost åt mig,
och när min gröt var färdig upptäckte jag att jag glömt mjölken hemma!
Typiskt!

men det gick ner ändå, kunde ju inte direkt strunta i att äta.. ;)

Gårdagen var en mycket lång dag, på kvällen kunde jag inte avgöra om det som hänt på morgonen faktiskt hade hänt på morgonen eller om det var dagen före,
men sen kom jag på att det måste vara samma dag.. Sjukt när det blir så.
Å andra sidan så kom jag inte hem före runt 20:30 igår kväll, och åkte hemifrån 06:15 på morgonen..
Först jobb till 14, sen åkte jag till Dragan och hans mamma, var där och åt middag,
sedan åkte vi tillbaka till gymmet och tränade, efter träningen drog jag två pass..
Och där var det sen :)

Tränade axlar och biceps igår:
press i maskin 6 set
flyes 4 set
flyes i maskin 3 set
crossrodd 4 set
omvänd pecdec 4 set
koncentrationscurl 3 set
lutande curl 4 set
skivstångscur 3 set
pressade det sista med 2 set kabelcurl - rep och dropset.

Så underbart nu när jag inte har så mycket problem med hjärtrusningar mera,
ingen panik och ångest, så jag kan verkligen köra järnet på spinningen nu! Det är sååå härligt :D
Jag älskar verkligen att dra spinning, vet inte vad jag skulle göra om jag inte kunde göra det..

Nu ska jag försöka läsa vidare boken vi fick som "sommarläxa" från skolan,
har bara ca 300 sidor kvar..
Den är ju bra men den är verkligen maffig.
Handlar om psykosomatik, och författaren gillar verkligen inte dagens "quick-fix" samhälle kan jag berätta - vilket är bra. För det skulle verkligen behövas göra någonting åt det..

Nå, back to -

Inga kommentarer: