tisdag 9 september 2008

en dag förgången

en dag av så många..
carpe diem in my ass.

sov till 12, utan ångest denna gång,
jag är fan värd att sova ut.
men trots det sov jag dåligt inatt igen,
ont i ryggen och konstiga drömmar,
obekväma positioner.
Men jag älskar att sova ändå,
det kanske därför kvällen är den bästa tiden på dygnet.

har bykt hela dagen och haft sammabrott pågrund av min piercing,
och lägenheten,
jag vet inte varför jag inte kan leva såhär, men det kan jag inte.
Och det är helt omänskligt att det blir likt detta, på noll sekunder.
jag antar att man borde ha en 3a när man är två.

men med vilka pengar?
jag är luspank och fantiserar om att bo på gatan.
det skulle ju vara toppen på isberget eller hur, jo.
jag var avundsjuk på kvinnan som stod framför mig i matkön,
hon hade vagnen full av goda, nyttiga och dyra produkter.
Där stod jag med mina morötter, tomater, joghurt, min mjölk och sköljmedlet i famnen.
synd att det bara finns en prisklass på mjölken här.

men ett gymkort fick jag igen i alla fall,
det är väl det som jag prioriterar för tillfället, igen..

det ordnar sig
det ordnar sig alltid
men fan ta mig, inte över en natt.
so it's said

my soul has been stolen
by whom I don't know

1 kommentar:

Ida sa...

Jag saknar dig<3