måndag 15 september 2008

who doesn't love floating

it's the crash that hurts.

idag har jag och min sambo varit duktiga,
jävligt duktiga faktiskt.
Nu är det nästan kliniskt rent i detta "hus",
skönt.
+ att vi skaffat avmaskning åt kattorna idag, vilket jag hoppas på att de ätit upp nu.
spyor med maskar i är inte direkt någonting jag, iallafall, mår bra av.

har annars haft en fylld helg, och mitt skinn svider fortfarande efter allt intag av alkoholbaserade drycker.
men lyckade dagar har det varit, så det får väl vara värt det.

Poffi åkte igår och det känns nog allt konstigt,
och snart åker Lillen.
Men jag tänker inte säga hej då för jag ska fanimej se dem igen,
och det ska inte ta allt för länge.
Annars kommer jag inte riktigt klara av det..
Men jag är glad för dem båda, ändå.

Nej jag är egentligen inte så inspirerad nu, jag är mest hungrig faktiskt.
Men lite har jag fått nerkluddat igen iallafall ;)

Nu ska jag äta lite underbar kållåda och se på Lipstick jungle,
damn good show, by the way..

Inga kommentarer: