söndag 21 september 2008

the importance of friendship

lagade ett collage med bilder på mig och mina närmaste vänner häromdagen,
det är viktigt för mig att alltid minnas att de finns där.
Fast de är på andra sidan världen. Jag tror att det är viktigt för oss alla.
Vänner är ovärderliga och en av de största orsakerna till att livet är möjligt att leva.

Några av dem träffade jag ikväll på Dinos,
det var lika underbart som alltid.
Speciellt att träffa Lillen, när jag inte sett henne på så länge,
och när jag inte kommer få se henne på ännu längre, förmodligen.
Jag kommer nog börja gråta..
Men jag är ändå glad för henne och så kommer jag ju självklart följa alla steg hon tar, så gott det bara går.
Och så kommer jag förstås hälsa på henne!
Underbara Ida.

Dagen idag har varit otroligt upp och ner,
en riktig söndag. Kunde nästan lika väl varit bakfull.
Det känns likadant.
Men ja, förra helgens huvudvärk var värd denna helg, och kommande helgers,
nykterhet.

Livet är bra underligt,
jag skulle ge allt för att veta hur fan det fungerar.
Men jag antar att det kommer, det också.
När jag gett allt..

1 kommentar:

Ida sa...

Friends for life <3