söndag 7 september 2008

framtiden:

godisstrejk, alkoholstrejk.
träna, träna, träna.
läsa oändliga mängder med feelgood-romaner.
träna lite till.
försöka få ett vettigt jobb.
träna så jag spyr.
sjunga, spela spela,
träna sönder kroppen.
-försöka njuta av kvalitetstid med min sambo.

varav x antal ovanstående blott kommer hamna på min otroligt inspirerande lista,
långt inne i mitt huvud (men ändå synlig varje sekund) av misslyckanden.

jag vet i alla fall vad jag kan göra,
för att döva de skrik som skär från botten på min själ,
om så bara för några få sekunder.

dessa sekunder är min flykt från helvetet,
i väntan på den riktiga.

and it's over, and over,
and over again.

1 kommentar:

Ida sa...

Asså, vah?! va håller du på med? Du kommer att förstöra dig själv om du inte får dina tankar i skick! Jag älskar dig och bryr mig om dig, så SLUTA med de där tankarna nu, snälla! :( <3