fredag 26 september 2008

saturday

imorgon ska vi till uppsala fram och tillbaka,
ska bli skönt att komma bort som vanligt.
Det är alltid lika roligt, vart den är!

Sampe hjälpte mig med slingorna,
det blev skitbra.
Lönar sig nog att göra det hemma,
men det är ju en viss risk man tar.
blabla,
hårfärg, vem bryr sig?

hälsade på mamma,
det var härligt.
Hon är faktiskt ganska bra nu,
det är skönt att se det.
Men fällde nog en tår påväg därifrån..
Det känns så konstigt när hon är på sjukhuset.
Hoppas det är slut med alla operationer nu,
och att hon bara kan få bli bra någon gång.
Önskar också hon lärde sig stressa mindre..
Jag älskar mina föräldrar oerhört mycket,
och äntligen har de börjat förstå mig också.
Finns inga ord som beskriver den känslan.

Nej nu ska jag hoppa i kojs,
nighty night y'all.

peace/
Emelie

Inga kommentarer: