lördag 20 september 2008

ensam och uttråkad

ikväll igen,
men det ska fan inte bli något mönster det här.

Jag trodde ju att jag var påväg lite halvut sådär på två vägar,
ena blev inte, och sen orkade jag liksom bara inte med andra.
Är djävulskt trött ikväll.

Var med små brorsbarnen på Mariebad och simmade, med Sampe och min mamma.
Det var ju nästan värre än ett träningspass med Fanny på Avancia,
men otroligt roligt! De barnen är underbara :)
Och jag tyckte om att vara med dem, och att de tyckte om att vara med sin faster.

Efter simningen åkte vi hem till mina föräldrar och åt så det stod ut genom alla hål på hela kroppen, jag tryckte verkligen i mig som att jag aldrig sett någonting som kallas mat i hela mitt liv. Sen hade jag knappt ätit på hela dagen heller. Så gissa om jag var hungrig.. Och inte för att det var mamma som hade lagat det så otroligt gott heller. Mmm.
Lite hemlagad mat slår nog mycket, måste jag säga.
Plus att hon sedan kastade ihop en stooor kållåda åt mig.
Jag var i himlen.
Kållåda är det bästa mitt smaksinne kan uppleva, det absolut underbaraste som kan sättas i min mun av smak.

nu blev filmen färdig.
fan vilket tråkigt blogginlägg det blev.
usch.

Inga kommentarer: