onsdag 24 september 2008

jag vill jobba

sakoli.

söker minst ett jobb om dagen.
jag vill börja jobba NU!

såg en annons om att de sökte vikarierande gymnastiklärare och vattengympalärare
till Medis, vilket skulle vara helt underbart för mig, självklart.
Dock har jag aldrig infunnit mig på ett pass vattengymnastik, och inte heller hunnit med det under den tid jag orkade vara på utbildningen i Helsingfors.. Så det kunde vara ett problem.
Men å andra sidan är jag kreativ och om jag bara fick ett papper, eller va fan, hoppa i vattnet själv, kunde jag till och med hitta på några övningar..
Jag skulle älska det.
mahlahplah.

Jag vill utbilda mig till spinninginstruktör också, nu.
men det är ju så jävla dyrt.
Ska fråga mina föräldrar om jag får låna pengar,
eller om jag kunde få de där som väntar på mig.
Jag vill vill vill.
Varje gång jag är på ett pass eller ute och springer,
tänker jag på om det vore jag som hade det där passet,
eller hur jag skulle utforma det.
Jag går igenom grundligt alltså.
Dessutom, lovar jag,
att det är någonting jag tänker på.. Jaa.. 80% av dygnet.
Jag behöver inte ens förklara för mig själv.
Jag behöver bara pengarna.

Okay girls,
jag och Sampe ska till sverige i helgen och titta, drömma om bättre tider,
så jag får nog hålla mig nykter på fredag iallafall.
Men det är lugnt,
så mycket jag påverkas av energidrycker ska det nog inte vara några problem.
+++ att jag är ganska.. störd.. annars också.
yah.

Egentligen borde jag pallra mig iväg och spela fiol,
men jag vaknade för en stund sedan efter 1 timmes sömn,
och min röv har fastnat i soffan.
Eller kanske mitt huvud...

Inga kommentarer: