fredag 26 september 2008

I know there's a life out there

and it's gonna be mine..

har varit och handlat idag,
det är i princip allting jag gjort.
meen, jag är rätt glad ändå,
ser faktiskt framåt. Äntligen.
men Gud vet hur länge det varar...

Eller ja, har suttit och spelat lite gitarr också,
jag är verkligen entusiastisk och lär mig så mycket,
varje lektion tar jag stora framsteg,
det känns jätteroligt.

Jag har fortfarande inte varit och hälsat på mamma,
hon ligger på sjukhus.
Men jag vet att hon är okej..
Jag är väl rädd tror jag,
och så tycker jag inte om att se henne sådär svag..
Jag börjar bara gråta.
Och jag gillar inte sjukhus.
Men hoppas ändå att jag orkar ta mig dit och träffa henne idag.

Ska på pilates och färga håret före bara.
Eller ja, det är väl Sampe som får färga mitt hår igen.
Har väntat några dagar på det nu redan.

Och det ska bli skönt med pilates,
det är även det en träningsform jag verkligen tycker om,
trots den lugna tackten och stämningen.
Eller så är det kanske just det som gör den så charmerande.
Alltid efteråt känner jag mig så harmonisk,
och jag känner faktiskt av den där kontrollen över varje liten muskel.
Det är någonting speciellt.

Trött är jag dock idag igen,
undrar varför.

Inga kommentarer: