lördag 10 april 2010

Att sova.


Det måste vara en av de skönaste sakerna man kan göra, om man är riktigt trött.
Sov just en stund och det var så sjukt härligt att krypa ner under filten och stänga fast ögonen.
Nästan så att man velat stoppa tummen i mun, så hade man haft den ultimata spädbarnssömnen.

Annars har de senaste två dagarna varit så otroligt sega, nu väntar jag bara på att det kan bli måndag och jag äntligen får komma till skolan igen!
Har bara hängt och... inte så mycket annat.
Vilat från träningen men var ändå tvungen att gå på promenad igårkväll, idag har jag varit på stan flera timmar och gått omkring.
Jag hatar att inte träna!!!!! Kan för allt jag förmår inte förstå hur människor kan tycka det är skönt att ligga hemma hela dagarna.. Näe, det är inget för mig, det har jag i alla fall kommit på!
Men det är på gott och ont det också för som jag tidigare sagt måste vi vila upp oss och återhämta oss, det kommer inget gott från att slita ut sig, fast det är sjukt roligt.
Psyket hänger ju också ihop med fysiken så det gäller att kunna känna efter.
I vilket fall som helst har jag nu plågat mig igenom två vilodagar och kommit på att jag nu inte ska lägga dem efter varandra, utan sprida ut dem.
Bla bla bla..
Jag är så trött att jag inte ens riktigt vet vad jag babblar på om.

Just nu väntar jag bara på att min fina Dragan ska komma hem, för jag behöver verkligen bli omkramad. :)


Inga kommentarer: