tisdag 6 april 2010

Det ligger i håret

blev inget inlägg igår,
kände inte för det, antar jag.


Men jag fick i alla fall ÄNTLIGEN träna igen!! :D
Rygg och biceps, fick otroligt bra kontakt och kände verkligen hur musklerna blev slut.
Efter det hoppade jag in på Zumba Fitness och skakde på min rumpa en stund.
Det var roligt att dansa lite, men kände att det nästan blev lite för mycket med ett dubbelpass direkt, så jag tog det lite lugnt.

På kvällen såg vi på en grymt bra dokumentär! Intressant.


Dessutom åkte mina föräldrar igår och jag saknar dom idag redan (?), har jag nu aldrig gjort efter en dag direkt ;p Det är väl bara för att dom är så långt borta och jag är van att dom alltid är hemma i det här stora huset.
Näe, jag längtar till skolan börjar nu, verkligen! Till min lägenhet, mina fina vänner och billiga mat ;) Och JA, faktiskt själva skolan också!
Det som är bra med att vara hemma nu är ju att jag får vara med Dragan, och att jag får jobba lite. Jag önskar han kunde vara med mig i sverige..

Nyss åt vi grymt god middag - stekt köttfärs med massssssor av lök och vitlök!!
Nu sitter jag bara och funderar, har lite av den där ångesten igen.


Ja, jag har klippt mig idag också, direkt kände jag mig MYCKET snyggare..
Det är väl så att ett snyggt hår gör mycket för utseendet, eller är det bara så att jag känner mig bättre med nyklippt hår? Jag tyckte inte att det var så fult (håret) före jag var till frissan, men fan vilken skillnad det blev.
Men jag känner mig inte direkt snygg för det, bara snyggare än förra veckan, och veckan före det.
Jag har fortfarande torr och fnasig, alltför blek och tråkig hud, för att känna mig snygg..











Nu sitter jag mest och fördriver tiden så jag vet inte hur roligt detta kan vara att läsa, hoppas att kreativiteten infinner sig, eller om den helt försvann idag i min jakt på en metall-grej till ett bälte.. Jag tror jag försökte böja och bråka med alla metall-liknande föremål jag hittade.. Mina fingrar luktade sådär härligt gammalt äckeljärn :/ plus att jag stack sönder fingret med en säkerhetsnål (ja jag försökte med det också).
Men jag ska snart iväg och träna igen, enkelt pass denna gång (alltså inte dubbelt) och det blir ben. Så lite endorfin ska väl släppas lös i mitt system så att humöret blir aningen bättre!

Inga kommentarer: