torsdag 1 april 2010

Idag

fyller min pojkväns bror 20 år! Så Grattis till honom! :)




jag vaknade sent idag, efter en natt fyllt med konstiga drömmar,
men tydligen är det så att jag behöver sova mycket nu.
Hade lite ont i halsen i morse så jag hoppas verkligen att jag inte ska bli sjuk.

annars känns det lite skönt med påsk, människor som är lediga, mycket tid till whatever och mys med familjen.
Mina föräldrar åker till USA på måndag och jag är nog lite orolig för dom faktiskt.

Solen skiner ju idag också, underbart! ska bli skönt att åka till stan och vandra runt lite. Åka till butiken och handla lite påskägg till lördag? ;) (inte riktiga ägg, utan chokladägg förstås). Janå, kanske lite riktiga ägg också..

inga jobbiga känslor idag, ännu i alla fall.

Nu ska jag ta min medication, hoppa i duschen, fixa mig och dra till le mariehamn.

Vi ses ;)

Inga kommentarer: