söndag 4 april 2010

jag har ju inte

skrivit idag ännu, men det finns inte mycket att berätta heller så..

Gårdagen var upp och ner kan jag väl säga,
men den slutade väl okej i alla fall :)
kl. 22:30 satt vi oss i sängen, såg på 500 days of summer och åt Ben&Jerrys ;) min favorit dessutom, det var lite för mycket jox i den denna gång tyckte jag bara, var sjukt mätt efter bara lite, men åt upp halva ändå ;p resten fick min stora karl ;)
Filmen var väl sådär, eller jag tyckte nog om den måste jag säga, lite mera verklighetstrogen "romantik"..
Dessutom mycket ironi och det gillar Emelie!

Fick även träffa Dragans fina familj som finns här på Åland,
såg lite bilder på hans stora (bokstavligt talat!!) släkt i serbien och bilder på honom när han var smal som en pinne :P Alltid roligt med sånt :)
Det var mysigt och jättekul att vara lite med hans släktingar, dessutom är dom ju härliga och så snälla allihop!

Så fick jag ju träffa min egen familj lite, min farfar :)

Idag sov vi lääänge, åt gröt till frukost (jag började ju svettas i vanlig ordning, varför förstår jag inte, bara när jag äter gröt till frukost!??) tog det lugnt, sen till stan för att dra switching, jag kände mig lite seg men jag hoppas inte deltagarna märkte det! Jag försökte peppa dem ändå och dom var iallafall inte sega som jag! Det är vilodag för min egen del, blir bara en långpromenix med min kära och bastu på det ikväll :)

Dock SNÖAR det nu, VAD FAN? jag sa ju det..
J*vla skit. Från sommar till vinter på ett knäpp.
Nåja, sånt är livet..

Nu ska jag fortsätta njuta av en heldag med min något konstiga, men underbara pojkvän ;)

Inga kommentarer: