lördag 3 april 2010

Happy easter!

:) påskafton idag, ljuvligt väder dessutom, känns härligt :)
kan inte minnas så många dagar när jag vaknat upp och varit entusiastisk över dagen,
trots att det inte finns några speciella planer.
Eller ja, några speciella planer kanske det finns idag, men ändå :)




bland annat ska jag dra spinning igen, fara till butiken och inhandla massvis med nödvändiga saker som faktiskt tog slut på en dag (igår) t.ex. ÄGG! ;)
sedan en annan typ av ägg som det bara inte går att låta bli på påsk, nämligen det underbara Mignon-ägget by fazer :P ja, jag ÄLSKAR nougat!






Sedan kanske det blir lite mys ikväll med Ben & Jerry också :o) min favorit är hittills New york super fudge chunk.. Har börjat tycka om chokladglass, dock gillar jag inte valnötterna i den men.. Sen har jag ju trots allt bara smakat på typ 3 stycken, haha.
I alla fall, mys med gottis och några bra filmer, kanske en härlig kvällspromenad som igår? hmm. Det var så härligt, har verkligen börjat tycka om att gå långa promenader..
Men innan sena kvällen så ska det ju ätas middag också, idag ska det GRILLAS (äääntliiigen!!!) tillsammans med mor, far, Dragan, min farfar och Ingrid som jag inte sett på evigheter.
Sen hoppas jag på att vi skall hinna till Dragans faster också :)

Vad har ni för planer?

Fick höra en ganska.. Jag vet inte om jag kan kalla det upprörande för jag skrattade mest.. men konstig grej väldigt nyligen.
Jag kan inte förstå att människor kan bete sig sådär, okej med barn, men vuxna individer..
Det är något av det löjligare jag hört någon göra måste jag verkligen säga, till och med någonsin tror jag.
Vad vill man ha ut av det?
För det jag ser är bara ett barnsligt beteende som inte gör någonting för någon annan än denne själv, och detta någonting är väldigt väldigt dåligt.
Jag trodde inte den här människan kunde sjunka så lågt..

Men skit i det, idag ska vi vara glada :D
Så glad påsk,
och ha en underbar dag i vårsolen!

Inga kommentarer: