söndag 26 december 2010

Annandag Jul


Tiden går så himla fort, och nu när själva julafton är förbi så är det slut på julsysslorna. Så nu är det tillbaka till sova-äta-träna-äta-sova.
Borde kanske gå ut och leka lite i snön ;) men det är ju inte överdrivet roligt att göra det ensam heller.
Nej, om man vill hittar man ju självklart på någonting. Men jag är faktiskt egentligen rätt nöjd att bara ta det som det kommer nu. Ingen stress, bara vara!
Kan ligga inne och se på serier och filmer bäst jag vill.
Men börjar sakna att träffa människor! Det börjar jag sakna
Dock är jag nöjd att jag valde att stanna hemma igår! :)
Jag njöt verkligen både i går kväll och i morse, efter 12 timmars sömn.
Även nu, måste jag ju säga.

Jag tror kanske att glömde önska alla God Jul här på bloggen,
men jag kan ju göra det lite nu i efterskott, God Jul på er ;)
Hoppas ni hade en mysig julafton.

Fast den kom allt för fort i år så hade jag det riktigt bra!
Jag har nog varit snäll också, men det påpekade min mor till och med,
och det väger ju mycket att få höra att man varit snäll :)
Jag fick massor av fina klappar! Bland annat spikkudde, mysbyxorna från betterbodies av Dragan <3, Stoort och underbart ekoloiskt badlakan, julgodis, stickade långa sockor, drömfångare, drömtydningsbok, ett otroligt vackert charmbracelet, presentkort på stadium... med mera :)
Jag är jätteglad! Måste säga att mamma prickade rätt med drömfångaren, har hoppats på att få en sådan länge. Man kan ju inte köpa det till sig själv, eller fråga om någon ska köpa det åt en, för då fungerar det inte.

Men jag njuter minst lika mycket av att se andra öppna paket som att öppna själv.
Det verkade som att jag lyckades med mina klappar i år tror jag :)

Det är så mysigt och härligt med julafton!
Och gårdagen också, hoppas på att idag också ska bli mysig då ;)

Det som är dåligt är ju att jag är en sådan klant. Hade kameran med mig nog hit till åland, men när jag skulle börja ta bilder märkte jag att den var lite lätt.
Och gissa om jag inte har glömt batteriet till kameran i sverige då? Självklart.
Haha, så några bilder har det inte blivit det här året. :(

Nu ska jag börja klä på mig och ordna upp lite här i mitt minimala rum,
sedan får vi helt enkelt se vad det blir av denna vackra söndag! :)

Ha en underbar annandag jul!
Snart är det dags att fira in det nya året :)

Inga kommentarer: