måndag 6 december 2010

Trött och eländig

Ja, idag, verkligen.
Trots det faktum att jag hade sovmorgon i morse.
Men verkar som att jag har mycket att fundera ut.

Skulle behöva och vilja åka in till Norrtälje också, men känns inte som att jag varken har ork eller tid egentligen.
Skulle behöva dammsuga men det finns inte en chans att jag orkar idag.
Stod nyss och diskade en halvtimme.
Konstigt att det blir så mycket på samma gång ibland?
Nåja.
Sedan var det ju faktiskt en rätt påfrestande helg.

Men rolig och intressant!

Igår kändes det inte som söndag,
fast jag bara tog det lugnt på dagen.

Men på kvällen tränade jag, gick på spinning med en vän,
vi badade sedan bastu och gick hem till mig, åt och såg på film.
Pratade en bra stund!
Jättehärlig kväll verkligen. Vi såg på filmen "Remember Me"
Som var bra, men slutet gillade vi inte alls.
Jag hatar den här jävla trenden med dåliga filmslut..
Jag vill ha fairytale-avslut på sådana filmer.

Men vi lyckades glömma det lite, och idag har jag inte alls tänkt på det så det var ju bra.

Skrev inte blogg igår heller, men jag har en sån här dålig tid i kreativiteten nu.
Som sagt så mycket som händer och mycket i tankarna,
denna vecka har vi Vattenaerobicsinstruktörsutbildning! Och även hur man skriver projekt, planering inför projekt osv. Måste även skriva reflektion på kostsamtal..
Ojoj. Ska nog börja med det på en gång tror jag!

Ha en fin måndagkväll! ;)

Inga kommentarer: