torsdag 16 december 2010

God kväll!

Helt otroligt, jag är frisk! Så känns deti alla fall!
Jag snuvar och nyser, mer än så är det inte.
Jag kan knappt fatta det! Men det känns ju sjukt bra.
Hade väntat mig att jag skulle vara sjuk en vecka minst.

Idag hade vi sista skoldagen,
kostrådgivningssamtal. En givande sista dag.
Senare på eftermiddagen blev det julbordsmiddag!
Mumsigt värre! Underhållning efter det.
Bra dag idag! Nu är det bara en timmes avslutning plus julbrunch i morgon bitti,
sen bär det av hem mot åland i några veckor. Lite fram och tillbaka,
men mestadels på Åland.
Ska till uppsala några dagar för min undersökning.. Vilket jag inte längtar efter. Så jag tänker inte tänka på det före jag måste!
Innan dess har vi julen och nyåret :)

På lördag ska jag till Uppsala också, men för en helt annan orsak! Julshoppingresa :D
sjöfrukost på båten, och julbord på hemvägen. En heldag tillsammans med min mamma och min brors sambo. Ska bli riktigt härligt :) Gillar verkligen att umgås med dem.

Träningssuget börjar bli enormt, efter 4 dagar total vila.
I morgon kanske jag går ut på en promenad, eller kanske till och med vågar mig på ett pass i gymmet. Men det beror HELT på hur jag känner mig.
Tänker inte riskera någonting över huvud taget! Det är lika bra att få ut infektionen helt och hållet.
Men ojojoj säger jag bara - vad jag kommer köra när jag är redo ;)

Nej nu ska jag se på FRIENDS, som jag ser på för 1000 gången men som fortfarande är minst lika bra som första gången ;) Sen ska jag lägga mig på spikmattan och läsa i vanlig ordning. Jag gillar mina kvällsrutiner måste jag säga - IGEN! ;)
Älskar myset som kommer med julen.. Önskar det kunde vara så hela tiden. Märkte att det redan är 16onde december.. :( vill inte att det ska vara slut!!!!

Inga kommentarer: