onsdag 1 december 2010

Kära Tomten

Ja, jag skulle ju lägga upp min önskelista sa jag :) Bara på skoj sådär.
Så jag tänkte göra det nu då.
Egentligen har jag haft jättesvårt att komma på vad jag ska sätta dit, det känns som att jag faktiskt har allt jag behöver.
Men det finns alltid sådant som man vill ha, och sådant man inte unnar sig själv eller har råd att köpa. Eller inte anser sig ha råd att köpa.
Som fattig student sådär.. :)
Ingen rangordning.

♥ Ett stort, skönt badlakan.


Dessa kommer från HM, 149 kronor.

♥ Svarta mjukisbyxor/träningsbyxor i modellen "baggy soft pant" från Better Bodies.


Finns på många sportbutiker på nätet, 699 kr.

♥ Spikkudde





♥ Höga sticksockor, svarta eller vita (här har jag redan bett min mamma sticka och skicka med tomten, hoppas hon kommer ihåg det bara)

♥ Sex & The City box, med alla säsonger


Sex and the City - The Essential Collection: Silver, CDON.COM, just nu 499 kr.

♥ En ordentlig receptbok

♥ Paradis chokladask



♥ Presentkort på sportbutik




Sådär ja :)
Så ska jag ju berätta att jag varit jättejättesnäll i år också! :)

Sen kan ju julälskaren ge ett grymt julklappstips till alla små tomtar som tycker det är svårt att hitta någonting bra:

Tänk ut vad personen har för intressen, vad den tycker om att göra, vilka människor den tycker om, platser, någonting ätbart / drickbart?
Resten säger sig själv!
Kan också tänkas att en vuxen människa som inte "önskar sig" någonting, anser sig ha allt den behöver. Då är det svårt att komma på någonting,
tänk då i den vägen något de kan använda, eventuellt konsumera.
Det kommer ingen människa undan, exempelvis ett speciellt godis man gillar, eller en dryck. Och även sådana presenter kan göras personliga.

Ett litet tips bara :)

Nu ska jag se på True Blood och sedan sova.
haft en mycket aktiv och speciell dag idag!

Inga kommentarer: