fredag 3 december 2010

Nu orkar jag inte

Nej jag är slut idag också.
Men det är utbildningen som gör det.
Slutade 17 idag, efter nonstop lektion sedan kvart i ett på dagen.
Då tränade jag, biceps triceps och cardio.
Var hemma klockan 19.
Blev arg på pojkvännens skola.
Är fortfarande arg på dom,
jävla finnjävlar.
Dom kan vara riktiga jävla bitches.
Skulle borda fara dit och skrika på dom.

Nu ska jag njuta av lite egentid och sedan sova så gott, så gott.
Orkar tyvärr inte med några hardcore uppdateringar idag.
Så ni får nöja er så.. ;)

MEN jag är glad,
jag ÄLSKAR den här styrketräningsinstruktörsutbildningen.
Och i morgon har vi examination,
om jag klarar det så är jag sedan styrketräningsinstruktör.
GRYMT sa grisen! Och Emelie! :D

Nu True Blood och tédrickning!

Kisses

Inga kommentarer: