onsdag 29 december 2010

Tiden går ändå den!

Idag har jag inte haft NÅGONTING på schemat! Superskönt.
Men ändå har jag lyckats få tiden att gå.. Helt otroligt.
Har spelat gitarr så jag har ont i fingrarna, sjungit, snott musik av min far,
sett på vänner, börjat med nya spinningpasset till NYÅRET, sjungit ännu mera..
Nyss käkat middag och nu ska jag precis ta mig ut och gå en runda med lite schön musik i öronen. Underbart.
Kanske slår på bastun, eller lägger mig i ett skönt bad efteråt. Får se :)

Sen har jag också funderat en hel del,
det som jag skrev tidigare om, om drömmar.
Jag önskar, önskar, önskar.

Ont i benen har jag också haft idag, efter igår, som jag sa.
Också skönt! Fast det var grymt tungt med knäböj..

Nu ska jag klä på mig och dra ut i friska härliga, underbara vinterluften.

Inga kommentarer: