måndag 13 december 2010

Inte okej!

Jag var helt självupptagen förra veckan, får skylla på det för att det inte blev något bloggande..
Dragan var här nämligen :) I min lägenhet med mig. Så jag kände inte så mycket för att sitta vid datorn, inte ens en sekund för att skriva nej ;) Så speciellt var det.
Bland annat gjorde han middag åt mig en dag när jag kom hem och var helt död, hade funderat på hur jag över huvud taget skulle orka laga eller äta någonting.
Så stod middagen på bordet. Jag kan inte förklara hur glad jag blev då.
Obeskrivligt.
Det är såna små saker som verkligen får en att reflektera över hur lyckligt lottad man är.
Och tacksam över en så alldeles underbart fantastisk pojkvän.
Dessutom hade han städat upp och diskat.
Jag är i förhållande med en Gud.


Vi hade vattenaerobicsinstruktörsutbildningen förra veckan, det var roligt och intressant. Men det tog på krafterna något fruktansvärt.
Helt sjukt jobbigt. Det trodde jag verkligen inte! Men tji fick jag.
Synd att det inte finns på Åland. Men då är det ju bra för då har jag någonting att sätta igång med eller hur? ;) Litet projekt där.



Jag examinerar i fredags ;)

I helgen åkte jag hem till Åland och helgen gick fort som vanligt, hann inte vila upp mig alls.
Känner att jag släntar efter med sömnen, borde ha en riktig sjusovardag.
Jag behöver verkligen minst 8 timmar sömn per natt.
Ibland måste jag erkänna att jag avundas dem som bara behöver sova 6 och kan känna att de inte behöver mera. Men på samma gång så är det ibland skönt att kunna sova också.
Om man tänker på det sättet.

Idag hade vi utvärdering av terminen och Lucia i skolan, mysigt :)
Sedan var det dags för den årliga innebandyturneringen. Jag skulle egentligen vart med och spelat men jag kände bara att det inte skulle gått. Så jag tittade på alla snygga intron och två första matcherna, sen drog jag hem. Visade sig att vår klass hade vunnit pokalen ;)



Från när jag var med i Ålands Lucia, 2008. Underbart. Verkligen något av det bästa jag gjort i mitt liv :)
I morgon är det bara sista motionsledaruppgiften, en ska ha dans och den andra ett FYS-pass.
Jag ska med på FYSpasset :) Kommer bli roligt! Jag ska även ha mentorsamtal.
Snacka om projektet jag ska ha under långlian.

Har nyss sett på två avsnitt Vampire Diaries, som också är en bra serie. Men jag måste säga att True Blood nog slår de flesta serier.
True Blood skulle jag kunna äga och se hur många gånger om som helst.
Väntar på 4e säsongen. Ska se om alla avsnitt igen snart..
Inte många serier man vill titta på direkt när man just sett den.. :) Kollade faktiskt igår på CDON vad säsongerna kostade, men känner att det är lite dyrt just nu :( Speciellt när man just fick en elräkning på 200 euro. Jävla lägenhet som inte är "tät". Kommer in en massa kall luft så elementen går på högvarv konstant.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och läsa lite, sen ska jag sova,
liten sovmorgon i morgon i alla fall :) En timme!

Inga kommentarer: