torsdag 2 december 2010

Inga problem att få tiden att gå

Nej alltså hjälp,
mitt i allt hade det gått 3 timmar, jag är i en liten chock måste jag säga.
Ska nog hoppa i duschen (lite svettig blev jag allt efter våra sjukt intensiva, korta prova-på-träningar idag) tända massor av ljus, göra så det doftar underbart jul här inne, och se på TRUE BLOOD. Fan, har snart sett igenom två säsonger. Tredje kvar bara sen då.
Sitter nu och lyssnar på Theme-låten, den är faktiskt grymt jävla bra måste jag säga.
Resten av albumet är dock inte alls lika bra. Lite för mycket försök att likna den låten...

Har även lyssnat på julmusik i några timmar.
Ska snart börja lägga ihop två spinningpass, varav ett blir julpass.
Ska köra spinning dagen före julafton, hardcore julspinning,
det har ni aldrig hört talats om förut va? ;)




Skulle faktiskt vilja gå ut en sväng, det är så otroligt vackert ute nu. Jag tog några bilder igår morse. Ibland gäller det bara att stanna till och absorbera allt det underbara och vackra runt omkring. Det ger en sån obeskrivlig känsla. Av frihet, kärlek, av lycka.


Inga kommentarer: