tisdag 14 december 2010

Sjukling

Tycker inte att det var jättelänge sedan jag var sjuk, några månader?
Men brukar ju bli det efter att ha varit i bassängvatten.
Och sen är det ju alltid bara lätta, korta förkylningar. Så jag är tacksam för det :)
Håller på och kurerar mig med det jag har nu för fullt! Dricker echinagard en gång i timmen, honungste och vitlöksvatten, med mera. Så ligger jag i soffan och julmyser hela dagen istället för bara kvällen.. ;P

Det är viktigt att ta hand om sig och sin kropp!

Idag hade vi egentligen inte någon vettig skoldag som jag också nämnde igår.
Pratade med min mentor om projektarbetet i vår, kommer att bli otroligt intressant. Och om det blir bra så har jag en grym grund för hela min framtida yrkes"karriär".
Jag hoppas att det blir bra, jag är jättetaggad.
Tänker inte avslöja vad det är än, men kan säga att det är någonting som verkligen behövs!

Nu ska jag försöka peta i mig någon form av näring igen, det värsta med att vara sjuk är nog nästan att det inte är gott med mat, utan tvärtom. När jag snarare borde äta ännu mera, och ännu bättre!

Jag är ledsen för de ointressanta inläggen men ska försöka att skriva någonting i alla fall, dåligt bättre än inget?
Inte för att jag annars brukar skriva så förbannat intressant heller,
jag är ju inte direkt någon storbloggare.
Men det strävar jag inte efter heller..

Känner längtan efter Åland nu, faktiskt. Hoppas på att få se vännerna ganska snabbt!
- SÅ ni vet ni som läser detta ;) Gör lite plats i schemat för mig!

1 kommentar:

Ida sa...

Ja men visst är det härligt att man kan hjälpa andra med något så lite! :) Jaaa men då tycker jag att vi ska försöka ses så mycket som möjligt under lovet!:) krya på dig nu gumman, PUSS