torsdag 23 december 2010

Det nalkas Jul

Ja, så fort går det nuförtiden,
för 15 år sedan så gick tiden aldrig så långsamt som den gjorde mot julen.

Har hållit på och hållit på, känns det som.
Bara tagit det lungt om kvällarna tillsammans med mor och far.
Men jag älskar det! :) åh allt detta julordnande, underbart! :)
I morgon är det Julafton och sen är julen snart slut :(

Juldagen är det många som firar men får se vad det blir för min del.
Egentligen tycker jag det är så otroligt överskattat att festa på juldagen,
det är förbanna ändå aldrig roligt till sist.
Först brukar det vara det, men i något skede så tar det roliga slut och det blir mest bara.. Jobbigt..
Men jag har en grym lust att klä upp mig lite. Och om det finns chans för att vara med mina vänner - då kan det egentligen inte vara roligare! Har dessutom inte sett dem en enda gång ännu :/

Jaja, jag ska i alla fall leva så mycket i nuet som jag bara kan, nästan så att jag ska leva en par sekunder i det som just var.
För så mycket älskar jag julen.

Inga kommentarer: