onsdag 26 januari 2011

And so this day begins

Ja, God morgon! Idag är det eftermiddag och kvällsskola som gäller, så jag tog en liten sovmorgon. Vi har nämligen triggerpunkt och stretchkursen nu, och eftersom ettorna har massage med samma "lärare" på dagen, så får vi eftermiddag och kväll med honom.
Imorgon har vi dock under dagen, eftersom ettorna har en övningsdag.
Det ska bli riktigt roligt! Ser fram emot de här dagarna.
Måndag och Tisdag hade vi IDROTTSMEDICIN, vilket också var grymt intressant. Och väldigt passande inför vår skidsemester nästa vecka! ;) Dauerbindan och tejpet med, så ska det gå bra även om någon skadar sig :)

Har också både spelat och sjungit nu varje kväll, motivationen är på topp.
Men på samma gång en nervositet och rädsla känner jag av. Drömmarna har blivit ännu starkare.

Men en sak måste jag ju säga, inatt fick jag äntligen sova ordentligt.
Inga sjuka drömmar vad jag minns, bara djup och lång, otroligt skön, sömn.
ÄNTLIGEN, som jag har velat ha det. Så nu är jag utvilad och pigg.
Ska till skolan och köra ben + kondition innan vi börjar för dagen också.

Nu ska jag mysa lite till i min sköna soffa, före jag klär på mig och beger mig in i denna dag.

Inga kommentarer: