torsdag 27 januari 2011

Och det fortsätter

GUD vad den här dagen har flugit iväg! Det är så GRYMT roligt med triggerpunkter och stretch! Intressant som bara den :) Jäklar vad jag ska trycka på alla jag träffar efter den här veckan - tjejer som ska med till Levi - passa er :D
Men det gör otroligt gott. Reagerade starkt efter gårdagens behandlingar, även idag.
Då alltså dem jag fick.
Har ju triggerpunkter på alla ställen vi har sökt hittills, utom några ställen på framsidan av benen. (En triggerpunkt är ett ställe som blivit lokalt överansträngt, och ger en strålande smärta när man trycker på den, man kan också ha punkter som gör ont ständigt.)
Hade ont och i morse när jag vaknade var mina ögon alldeles svullna, som de bara är annars när jag håller på att bli sjuk. Men nu var det alltså en reaktion på behandling. Och det känns ju bra såklart, men, jag måste göra någonting åt min hållning. Jag ser ut som en apa.

Idag har vi också då börjat med den terapeutiska stretchingen! :)

Annars så hade jag tänkt träna idag, för att få in allt före resan. Men jag pallar inte. Är helt förstörd efter allt stretchande/tryckande och att bli stretchad och tryckt på. Det är mycket mera ansträngande än man kan tro. Så jag klämmer ihop rygg med armar i morgon istället. Så har jag dessutom mera ork att gå på.

Mera har jag inte hunnit med. Packat lite inför söndag då, såklart, så jag inte behöver stressa med det i morgon kväll. Har ganska mycket på Åland som ska med också.
Så förbannat svårt att packa måttligt.. Nu har jag verkligen försökt få så lite som möjligt, men vintersaker tar mycket plats, är det bara att konstatera.

Nej nu ska jag... Slappna av och njuta av livet.. ;)

Inga kommentarer: