torsdag 20 januari 2011

Vad gör man när man har bloggtorka?

Idag kommer jag inte på någonting finurligt, så det får bli en lista.
För jag är faktiskt en sån tönt som älskar att läsa andras listor.
Hittade en ganska bra. Orkar inte med den som alla håller på med, inte än i alla fall.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hm, för 10 år sedan vad jag 12. Då gick jag alltså i sjätte klass.
Mer än så minns jag inte. Har dåligt långtidsminne.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Samma skola jag går i nu, var på väg in i en liten livskris, hade nyss börjat ta ADHD-medicin (som jag sedan skippade p.g.a biverkningar).
Tränade och funderade mycket.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Vad räknas som snacks?
Chips, popcorn, lösgodis, riskakor räknas kanske inte men jag älskar att knapra på det och glass!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
haha, det är många, men okej, 5 stycken i ett urval.
Dixie Chicks - Traveling Soldier
Kiss - Heaven's On Fire
The Fray - You Found Me
Ur musikalen "Les Miserables" - I Dreamed A Dream
Green Day - Viva La Gloria (Little Girl)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR?
okej, för att göra det här klart så är det ju alltså en miljon i EURO nu då..
Ge en otroligt massa pengar till mina föräldrar,
Resa (Plugga musik i USA, bland annat), shoppa, spara för att bygga ett hus med eget gym och för framtiden,
och göra någonting för att hjälpa någon själ som behöver det. Förhoppningsvis många själar.

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Måste ha volymen på jämn siffra (tycker detta är en helt jävla värdelös grej, därför dålig, men kan inte sluta), sätter på tvn direkt när jag kommer hem eller på morgonen (men tittar inte på den, bara lyssnar).. Oj vad svårt det här var..
Det beror väl på hur man ser på det. 3 till? Okej.. Jag kollar alltid min väska och mina fickor 100000 gånger dagligen ifall jag skulle tappat någonting, Jag har en tendens att störa andra människor, jag är högljudd...

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Sjunga, musicera, träna, prata och se på serier.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Man ska väl aldrig säga aldrig, men okej.
En neonfärgad långklänning, En genomskinlig topp utan bh under, någonting som kostar över 200 euro (inkluderar både kläder och accesorarer), En grön topphatt och för små skor.

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Leksaker, ja. Det kan man väl ta lite hur man vill.
Min stora nallebjörn jag fick av Dragan (observera, jag leker inte med den.),
min dator, min telefon, bollar (typ, fotboll, tennisboll, studsboll.. Bara för att klargöra det) och roliga spel.
Fan vad jag är tråkig...?

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN?
Mina vänner som har bloggar ;) som sagt, jag älskar att läsa sånt här crap.

P.s. Trots lite ironi så stämmer detta ganska bra..
Och det kommer säkert komma flera listor, haha.
(Men jag har ju erkänt redan att jag är en tönt).

Inga kommentarer: