tisdag 18 januari 2011

Tisdag

Så har nästan en till dag gått!
Tiden flyger verkligen iväg..
Dock kan jag ju erkänna att skoltiden idag kändes otroligt lång,
jag är inte alls intresserad av ekonomi.. Tyckte det var allt för lätt.
När jag räknar vill jag ha lite utmaning, och det här var bara att översätta siffror..
Men föreläsaren var bra, sa en hel del användbara grejer. Och så fick vi lära oss en del runt också.. Mycket användbart material helt klart.

Klockan 4 sprang jag nästan hem för jag ville hem så mycket,
käkade middag, bytte kläder och drog till gymmet.
Njöt så mycket av att vara där idag! Körde armar och kondition,
så FÖRBANNAT jobbigt att springa på löpband! MYCKET jobbigare än att springa utomhus..
Dessutom fanns det ju ingen luft i lokalen. När jag var klar såg jag ut som en tomat i ansiktet.. Men det var skönt. Badade bastu och duschade där.

Kommande 3 dagar har jag inte speciellt mycket att göra här alls..
Undrar lite vad jag ska hitta på.. :) Men det blir nog bra, alla gånger.

Nu ska jag köra på med mina kvällssysslor igen :) eller snarare "inte-sysslor"..
;)

1 kommentar:

Nathalie sa...

DEt är så skönt att springa på band, för sen när man också är dödstrött är det bara att gå avoch gå hem :)