måndag 17 januari 2011

Kedjereaktion

Alltid när det går ett tag mellan mina inlägg här på bloggen, så känns det nästan konstigt att uppdatera.. Sådär "men jag har inte skrivit på så länge, så varför skriva nu".. Men då tar det ju bara ännu längre tid.
Dumt..

I alla fall vet jag inte om jag har sådär överdrivet fantastiskt mycket att dela med mig av,
det är mycket som händer. Hinner inte sätta mig ner och fundera så värst mycket.
Både skönt och mindre skönt, när jag väl har mina avslappningsstunder så slappnar jag verkligen av och skiter i allt annat.
Igår började jag läsa första boken ur "The southern vampire mysteries", "Dead until dark", har längtat hela dagen efter att få fortsätta läsa. Så ska nog snart lägga mig i sängen och njuta av boken igen ;)

Träningen flyter på, ännu bättre nu efter ablationen, låg och tänkte på hur tacksam jag är över det igår kväll. Det är så himla skönt att inte behöva oroa mig över att få rusning.. Dessutom känner jag mig piggare och annorlunda i kroppen. Lägre blodtryck är jag nästan säker på att jag fått, har alltid haft lågt men nu märker jag verkligen av det.

Nu ska jag dricka klart mitt té.
Liten uppdatering,
det är roligt att skriva blogg, det är det verkligen,
så jag borde nog ta mig mera tid att göra det.
Men onsdag - söndag kommer jag knappt ha någonting att göra alls..
Planerat rensa ur garderoberna här, dammsuga och städa lite, sen inte så mycket annat.. Storkok av mat. Och träning förstås.

Har faktiskt funderat på att börja med den där listan som så många håller på med nu,
tycker det är roligt att läsa deras, och om ingen tycker det är intressant attläsa om mig så är det kul att ha om några år :)

Inga kommentarer: