fredag 28 januari 2011

Another day

passing by

Ja, jag kan inte förstå hur det kan gå så snabbt, speciellt när man går i skolan in på kvällen. 18 slutade vi idag.
Det är bara så FÖRBANNAT ROLIGT! :D åh jag kan inte vänta att få börja öva.
Om det är någon som vill ha tortyr så utför jag gärna en massage på senstråket som går på sidan av låret. Jag kan berätta att det gjorde väldigt, väldigt, väldigt jävla ont.
Jag låg och skrek och försökte dra djupa andetag. Men det värt det i slutändan för förbannat vad skönt det kändes, känner fortfarande av det flera timmar efteråt. Helt otroligt vad det gjorde mycket.

Har dessutom packat klart det jag ska ha med mig härifrån på resan till LEVI!
Lite krångligt att bestämma sig för vad som ska med av det som inte är "nödvändigt".
Men det känns som att jag blivit bättre på det. Man klarar sig ganska långt på 2 par nedredelar och 2 övre. Så länge det är någonting basic.

För övrigt så hann jag faktiskt träna idag innan vi började, och det gick hur bra som helst. Grymt skönt att träna lite tidigare ibland.

Annars - not much. Inte ens några konstiga funderingar denna dag.
Bara dom där "normala". Och jag saknar Dragan väldigt mycket har jag uppmärksammat.
Pratat mycket om honom de senaste dagarna.
Inte så mycket med honom :(

Fan i morse klockan 5 någonting harklade en av mina grannar sig utanför mitt fönster, och jag trodde det var pappa, så jag trodde jag var hemma på Åland. Satan vad konstigt det kändes när jag fattade att jag inte var där, först visste jag inte alls var jag var. Underbart att vakna när man fortfarande egentligen sover, eller hur?
Not so much.

Vaknade även klockan 1 av att jag nästan hostade ut inälvorna. Också underbart.

För övrigt en väldigt skön natt. Det som är underbart på riktigt är verkligen att sova. Eller möjligen vakna och inte behöva stressa upp ur sängen, utan kunna ligga kvar och bara kura ner sig lite extra, kanske somna om, och bara mysa.

Nu blev jag sugen på just det!
Sängen, here I come!



ungefär såhär ska det se ut.
Förutom att jag har hår.
Och jag är kvinna.

Inga kommentarer: