söndag 23 januari 2011

Det "värsta" är över

Det värsta var att lägga upp videon, att veta att människor kommer att se på den.
Tycka om den eller hata den.
Jag har varit nervös hela dagen. Men nu är det gjort. Jag har fått så underbara peppningar, det känns så fantastiskt. Om någon ger en komplimang om hur jag ser ut,
känner jag ingenting.. Men om någon ger en komplimang för min röst, eller min sång, mitt framförande, det finns ingen bättre känsla än det. Det värmer ända inifrån.
Och jag får ännu mera energi för att fortsätta ta några nya steg.

Jag vet inte riktigt hur de stegen kommer se ut, men jag kommer att komma framåt med dem i alla fall. Om det så är bara någon millimeter, det gör ingenting.
Jag vet att jag har gjort någonting.
Några planer har jag, vilka jag inte kommer avslöja än. Kanske senare.

Spelade in en till video idag som jag håller på att ladda upp, kommer ta hela natten, men lägger in den så fort det är klart.

Annars idag har det varit lugnt och otroligt skönt, känns som att det varit ett ståhej hela veckan fast jag egentligen haft all tid i världen.
Fick sova ut i morse, drömde hela natten om Twilight, eftersom jag såg andra filmen igår. Och jag måste säga att herre mina tiders vad Taylor är het. Oh my.
Har aldrig riktigt förstått det tidigare men, nu kan jag se det. Och jäklar vad han är ung, en liten skitunge bara. Född 92. Då var ju jag nästan 20 redan. Okej, jag var 4 men, när jag var fyra slutade jag faktiskt suga på min napp. Väldigt vuxet.

men STORT P.S. jag tycker fortfarande MIN POJKVÄN är den hetaste som går på två ben! Eller, som går på någonting över huvud taget för den delen. Hur lyckligt lottad är inte jag som har en så snygg pojkvän, som är så underbar? Shit. Det är inte alla som har det så bra. Och dessutom så är han bara 6 och en halv månad yngre än mig.


This is him, och är han inte het, så säg.

Ikväll ska jag se på Eclipse tror jag, sen har jag mitt ena filmprojekt ur världen. Då är det bara Sagan om ringen, Pirates of the caribbean, Harry Potter och diverse andra filmer som man borde se kvar. Hoho, jag vet inte om jag ska se fram emot det eller vad jag ska göra, riktigt.
Om ni inte visste det, så ska jag försöka se på såna här filmer som man "borde ha sett". Det har jag tänkt i evigheter, men det blir inte av.
Så nu har jag börjat. Annars ser jag bara på mina älsklingsfilmer a la Tarantino, Rodriguez och Burton. Vilka för övrigt jag anser alla borde se.






Nu ska jag bara njuta av att det är söndag, ta hand om er själva lite extra nu sista helgtimmarna! Det ska jag försöka med.



Bild från Rhodos i somras.. Jag längtar till varmare tider.


Inga kommentarer: