onsdag 19 januari 2011

A day in the sun

SÅ UNDERBART med sol att jag nästan lade mig ner i en snöhög och bara skrek av njutning idag! Åh, helt fantastiskt.
Vandrade långsamt hem med stängda ögon och näsan mot himmelen.

Nu har jag beställt gratis visitkort ;)
det är snart dags för oss att dra ut på praktik, sen är vi klara hälsopedagoger.
Det är så spännande!

Om en timme ska jag äta middag sen bär det av till gymmet igen! Idag för benträning, tungt men skönt! Sen ska vi se om benen kanske orkar bära mig på löpbandet idag också,
tror att det blir lättare om man övar lite på det. Det är ju faktiskt grymt skönt att springa, oavsett var. Speciellt när jag är en spinningtjej ;) Gött med variation! Det tycker kroppen också.

Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på? Ska inte städa för mycket idag heller, måste ha någonting att göra i morgon.. Kanske plugga?
Njaeah, det är inte så attraktivt.. Men antagligen ett måste.. Fast jag är verkligen en sån som helst pluggar dagen före. Utan stress nu för tiden, för har helt enkelt insett att det är det som fungerar för mig.

1 kommentar:

Ida sa...

Ja men herre gud va tiden går undan..! SNART ÄR DU FÄRDIG! :D :D