måndag 6 oktober 2008

downhill

idag är ingen vidare dag.
känner mig bara obekväm och besvärad.

tur att det inte blev något jobbande för mig idag i alla fall,
kan jag bara säga. Det hade nog inte gått något vidare för mig.

Har städat och varit till psykologen.
ska försöka aktivera mig mera den här veckan.
promenera eller fara hem till mina föräldrar om det blir jobbigt.
Men just nu vet jag varken ut eller in.
Jag vill inte göra någonting,
jag vill stänga av min hjärna till Sampe kommer hem från jobb igen.
Det var hemskt när han for.
Vill bara vara med honom hela dagen..
Skulle fast kunna ligga i sängen och bara snusa på hans axel hela dagen..

Men man kan inte alltid få som man vill.

Ska på spinning ikväll i alla fall,
det ser jag fram emot och efter det kommer jag nog känna mig mycket bättre.
+ att det inte kommer vara allt för länge före S kommer hem sen.

kanske skulle ta och lägga mig ner och läsa en stund..

Inga kommentarer: