fredag 24 oktober 2008

somewhat better

hoppas bara nu på att jag får sova lite inatt i alla fall,
men så täppt min näsa är tvivlar jag starkt på detta.
Får försöka förbereda mig, vattenflaska vid sängen, halstabletter, vicks vaporub, nässpray, kanske till och med lite tabletter.

Jag trodde nog min feber skulle skjuta i höjden ikväll men tydligen inte,
det kan bero på den där brustabletten jag drack men det var ju redan ett tag sedan.
Jah, kanske är på fötterna i morgon igen, till och med.
I alla fall nästan.

Vi såg just på LA ink och jag vill tatuera mig.
börjar vara sjukt obeskrivligt trött på att vara fattig som en hemlös get.

fan vad jag älskar dom här varelserna som springer omkring i lägenheten.
Till och med den här varelsen som springer omkring i ett rökmoln nuförtiden.
Jag tycker INTE om. Men vad kan jag göra? Jag älskar honom vilket helvete han än hittar på.. faktiskt.

Inga kommentarer: