lördag 18 oktober 2008

huäh

man börjar verkligen må dåligt av choklad till sist,
fattar inte,
fast man inte äter något mycket alls.
Eller så är det för mig i alla fall.. Det är synd för annars skulle jag älska att trycka i mig hur mycket som helst, men det blir ju lite jobbigt när illamåendet kryper sig fram.
Men jag fick ju lite i mig i alla fall :)
Och känner mig bara illamående, inte äcklig.. haha bara lite kanske men,
magen vill också svälla lite..

såg på righteous kill med sampe, den var bra, bara att jag var så sömnig så jag fattade inte riktigt vad den handlade om men då fick S uppdatera mig så var jag med på spåret igen.
jag vet inte riktigt vad man kunde hitta på mera, får väl sitta här bara..
Skulle kanske vara skönt att gå ut lite, få se om jag/vi orkar.

annars blir det nog en tidig kväll ikväll med.
men de kan la va bra iblann de å.

Inga kommentarer: