fredag 24 oktober 2008

sjukling

andra dagen i rad jag ligger hemma och tycker synd om mig själv,
fast det är ju ganska skönt att bara vara slö ibland.
Och med tanke på att idag var det till och med för jävligt att gå 300 meter..
Men jag är nöjd att ligga i soffan och se på tv nu igen,
nu har jag dessutom mera halstabletter och näsdukar.

jaja, man får väl ta lite sjukdom ibland, det hör till den senare hösten.
sen höst.
Hörs nästan lite konstigt att säga så redan,
det var just sommar.
Men ja-a, snart är det jul igen.
Det är bara 9 veckor till julafton.
(haha, ja, jag räknar ner.. Längtar faktiskt mycket till julen i år, så länge jag får vara inne då det blir kallt)

Ingen träning har det blivit heller de här dagarna,
men jag borde nog inte alls tränat den här veckan.
Tvivlar på att det slagit ut på det här viset då..
Men får väl ta konsekvenserna och vila ordentligt nu och i helgen.
Bättre nu än senare.

Plus att jag är sjukt sötsugen,
men har ingenting och det är väl lika bra,
dessutom skulle det förmodligen knappast smaka så jättemycket.

Jaja, jag kände egentligen bara att jag behövde uppdatera lite,
egentligen är jag inte det minsta kreativ idag,
och inte pratsam heller för den delen.
Det känns bara som att jag har någon som försöker blåsa upp 20 ballonger i mitt huvud, värk i från tårna upp till taket, feber och frossa, you name it.

Krya på er alla influensadrabbade stackare,
jag lider med er.

Inga kommentarer: