lördag 11 oktober 2008

lördag morgon

och solen skiner verkligen inte,
men det är nog bara skönt idag måste jag säga.
Är lite sådär halvbakis, eller egentligen inte så mycket mera,
men drack lite vin igår i alla fall.
Var dock inte till krogen och det är jag glad för,
träffade S utanför och velade om vad vi skulle göra,
jag visste ju egentligen att jag ville hem, men ifall att han ville till arken
så skulle jag ju klart ha följt med.
Men han sa att han såg på mig att jag ville gå hem, så det fick bli så.
Vaknade med en hejdundran till huvudvärk i morse, men den har blåsit bort.
Nu är jag bara lite öm i nacken och diverse andra kroppsdelar.

Jag drömde att jag skulle träna inatt,
men att det skulle vara onödigt att gymma när jag var bakis,
så velade i drömmen om jag skulle fara och springa istället.
Hoho, drömmer om att träna..
Även andra sjuka saker förstås men orkar inte börja skriva upp varenda liten detalj,
men min pappa var med i en meny (alltså på en bild i menyn, han var inte en maträtt) på en restaurang där jag blev intervjuad av tv (just kommen från träningspass, svettig och grejer).. sjukt.

Annars var det väl helt trevligt igår, med två Idor.
Den "nya" Ida var en riktigt härlig människa!
Jag är glad för att jag kom med.
Sitter och funderar nu bara på om den andra blev besviken på mig när jag inte kom med till arken inatt, knappast för hon är så otroligt förstående, men i alla fall så har jag lite dåligt samvete. Sa ju det inte eller nånting så.. Usch.
Dessutom är jag skyldig henne en massa pengar nu också, men det ska hon ju självklart få tillbaka! Hatar att vara skyldig.. På något vis så glömmer mandet alltid när man borde komma ihåg det och sen när man kommer på det så får man dåligt samvete.

Det är ganska jobbigt att vara människa.
Plus att det ser för jävligt ut i den här lägenheten nu igen..
voi voi.

1 kommentar:

Ida sa...

vad ar det for en Ida? Tell me tell me tell me