tisdag 7 oktober 2008

people usually suck

but they want to be nice.

stämmer nog faktiskt ganska bra, tror jag.
vi går egentligen emot vår natur lite,
på både gott och ont.
Jag säger väl bara att det är tur att vi faktiskt har den hjärnkapacitet vi faktiskt har, eller ja, de flesta av oss.

Idag har det varit en fin dag,
solen sken och sånt.
Men jag var rätt glad och det är ganska ovanligt.

Jag har lite planer och jag hade en bra dag idag helt enkelt.
jag hade dock sett att träningen var lite hårdare än vad den var idag,
men det får väl duga då.
Det kändes som att jag på något vis kanske kommit framåt även inom tränandet.
Jag tror absolut det är pilatesen som gett mig mera stabilitet och styrka i de inre musklerna. Ska väl än en gång reklamera lite för pilates då antar jag.
Men det är grymt! Faktiskt!

och annars gäller det nog att se det positiva i allting, för på något vis kanske det börjar synas nu, vilket var omöjligt förut. Så håll fast vid det, glöm resten, eller kanske inte glöm.. Men fokusera i alla fall på det som var bra. Det gör allting så mycket enklare,
eller ja, det kanske egentligen är en av de viktigaste reglerna man behöver ha för att orka leva, och för att livet ska orka med en.

Inga kommentarer: