tisdag 28 oktober 2008

tröttis

och min hand gör så ont, så otroligt ont.
Har den inte blivit bättre/värre i morgon måste jag ju fara till det där förbannade sjukhuset igen, där man hinner både dö och ruttna (i alla fall vilja..) före man får någon form av hjälp (vilket man själv kunnat lista ut med 3,1 promille i pannan)

men för dumt huvud får kroppen lida, heter det väl i alla fall.
Men å andra sidan vet jag väl nu att jag inte ska springa in i väggen igen...
..För ett tag í alla fall.

min morotskaka jag bakade idag blev underbar,
och jag njöt av att ha familjen på besök.

Jag skulle ut och gå en sväng sen,
men idag kunde jag inte hålla mig mer,
så det vart lite spring, lite intervaller,
men jag försökte även gå lite..
Blev mera "powerwalk" dock.

Känner mig inte lika äcklig som tidigare,
men nu är jag fräsch och sitter här med mjukismunderingen.
Länge leve gölby nationaldräkt!!

Tack och god natt.
(ett p.s. till S, jag älskar dig D.D.S)

Inga kommentarer: