lördag 18 oktober 2008

lördag morgon

har sovit ordentligt inatt, så är utvilad.
Blev ingen dans men det är nog lika bra, min kropp är fortfarande öm och behöver vila.
Ska ta och gå in till stan så småningom med min underbara :)
det som suger är ju att allting stänger om typ en timme, sen är det helt dött igen.
Undrar vad man ska ta och hitta på då?
hm.
Jag vet i alla fall att det är lördag idag, vilket betyder lördagsgodis :D
Har choklad som jag fick av S förra söndan som jag sparat hela veckan,
ska snaska i oss den ikväll tror jag, tillsammans med vår jordgubbschampis, gottis.
Kanske blir någon film ikväll också, ingen utgång i alla fall.
Jag är inte sugen mera, och jag orkar inte och vill inte, plus att det känns bra att inte fara! Men skulle ju vara lite roligt att se hur det ser ut nu men..

Jaja,
slutbabblat för en stund.
Ska försöka slita min sambo från spelandet och släpa honom till stan och fika.
Puss häj

Inga kommentarer: