onsdag 1 april 2009

Börjar bli trött

nu har jag suttit här 6 och en halv timme,
ögonlocken börjar nog fladdra lite..
Trött, japp.
Kanske ska ta och dricka en finrexin..
Vill verkligen inte bli sjuk.
Imorgon är jag ledig första dagen på veckan och på fredag jobbar jag hela dagen,
så ja, på riktigt.

Nu är det rätt full rulle här på gymmet,
de flesta tränar helt klart på kvällarna..
men det är ju inte så konstigt egentligen,
eftersom de flesta jobbar eller går i skoal på dagen.
Dessutom är alla pass på kvällen,
endast få på morgonen och lunchen.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva,
har suttit och planerat lite här för mig själv,
pratat med kunder,
instruktörer,
ja. De som är här..

Tråkigt att ha vilodag,
men i morgon är det rygg & axlar som gäller.
Egentligen borde man väl vara lite mera high-tech och kasta in lite bilder på hur man ser ut och framsteg man gör.
Men på ngt vis känns det lite.. klyschigt.
Eftersom jag inte direkt är någon bodybuilder,
eller body-fitness människa.. haha,
so to speak.
jag gör det bara för att jag älskar det,
och jag vill ha utmaningen mot mig själv.
Det är stimulerande på så många plan..

nu svamlar jag bara på.
Jag som lever i min egna lilla värld.
Det stämmer bra det.
Klockrent, till och med.

god kväll.

/ Emelie

Inga kommentarer: