onsdag 22 april 2009

det behövs lite mulet ibland

idag känns det extra bra med det,
eftersom det är lättare att slappna av och inte stressa.
Ja, annars ska man ut i solen och det är det ena med det andra som ska fixas,
plus att det är bråttom på morgonen för då måste man upp med solen och ut så fort som möjligt.

Men idag kan jag bara sitta inne med gott samvete ;)

Ska iväg och träna lite bara,
eventuellt mage och biceps eller lite ben!? Har inte bestämt mig än.
Och så cardio förstås! Förmodligen en blandning idag eftersom jag inte vill springa för mycket på löpbandet, fick lite ont i knäna igår och min kropp vänjer sig lite för fort.
Men kanske en liten stund bara för att jag inte kan hålla mig ifrån det :)


Ska nog och hälsa på mina goa föräldrar ikväll,
hoppas dom bjuder på någonting gott till middag ;)
Sedan är det sång igen. Sent men nu har jag ju vart uppe lite längre så..

Jag börjar tröttna på all min musik igen,
så dags att gräva i arkivet och kasta in lite gamla "hits".
Här är en jag lyssnade sjukt mycket på i högstadiet,
among a lot of others, förstås. Alltid.
Denna är dock grymt fin :o)


Ha en superb dag! ;)
X
/ Emelie

Inga kommentarer: