onsdag 15 april 2009

jag är hopplös

men det är bara för att jag har tråkigt.
En lista till:

En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du?"
Hej, Emelie. Vem undrar?

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Gröt, en kopp kaffe

3) I ditt senaste sms står det?
"Är i uppsala både torsdag och fredag. H Emelie"

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Augustana - Boston

5) Om du verkligen hatade någon och fick välja deras begravningsmusik, vad skulle det vara?
Jag hatar ingen, men om jag skulle göra det skulle jag inte lägga mig i dennes begravning.

6) Var är din pojkvän/flickvän just nu?
På sitt jobb


7) Välj ett ärr på din kropp?
På mitt vänstra knä, klippte mig när jag skulle klippa naglarna och vilade handen mot knäet.

8) Vilka är dina favoritfärger?
Svart och grön

9) Vem är din mest religiösa vän?
Har inte direkt några religiösa vänner, vad jag vet.

10) Vilka i ditt liv litar du på?
Det är lite dåligt med min tillit, men mina föräldrar och S.
För det mesta i alla fall.

11) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
ingen aning?

12) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
Om det inte var S, skratta utav helvete. Sedan förmodligen ge en konstig blick och gå därifrån.

13) Hur ofta svär du?
Allt för ofta!

14) Litar du på alla dina vänner?
oh nej

15) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Hm. För något år sedan skulle jag sagt ja utan tvekan.
Nu vet jag faktiskt inte. Min syn på kärlek har förändrats.
Men om nu S med allt våld skulle måsta till, ska vi säga, New york,
skulle jag väl kanske kunna tänka på saken ;) haha.

16) Tror du att allt som händer har en anledning?
Nej, inte mera.

17) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Orättvisa, otrohet, elakhet, misshandel, stor tvekan..

18) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
Hahaha varför tänkte jag direkt på Ida!? förlåt gumman ;)
Nej men, ingen av mina vänner skulle passa.. Om det inte var Sin City vi levde i.

19) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Svårt att säga, det är ju inte direkt någonting man kan bestämma i förväg.
Men jag skulle inte falla för någon som var fåfäng, dum eller storsinnad..

20) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Söka till Idol!? haha, men det skulle jag aldrig våga.

21) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
Mina föräldrar

22) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Tveksam, men förmodligen. Jag är rätt bra med barn.

23) Vart togs din profilbild?
Hemma

24) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Min hjärna är ett enda kaos, 1000 olika saker :)

25) Vem känner dig bäst?
Hm.

26) Vad är helgens planer?
Göra någonting roligt i Uppsala, bio kanske?
Åka båt, sova, träna, umgås med vänner och se på film.
Dra pass :)

27) Vad har du på dig just nu?
Jeans, sockor, skor, linne och tröja. Underkläder förstås.

28) Har du någonsin slagit ett träd?
Med största sannolikhet

29) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Det har jag, många gånger.

30) Aldrig sova eller aldrig äta?
Oh fy fan. Jag älskar båda två för mycket för att välja.

31) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Bägge, eller kanske varken eller? Haha.
Före 7 på morgonen är jag ingenting, och trött är jag på kvällen.

32) Finns du där för dina vänner?
Ja, det gör jag,
och jag hoppas de vet om det.

33) Gillar du att umgås med andra människor?
Oh gud ja, jag är en mycket deprimerad varelse utan mina medmänniskor.

34) Har du lätt att förlåta andra?
Lite för lätt kanske till och med.

35) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Haha no way, han är min!

36) Har du tappat nån dina vänner nyligen?
Inte tappat, de bästa vännerna förlorar man aldrig.
Så vida de inte går bort.

37) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Kunderna som kommer in och går ut från Avancia :) Även min chef delade jag något ord med.

38) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Jag skulle vilja, men jag bör väl inte direkt.

39) Kommer någon ringa dig ikväll?
Hm, knappast.

40) Vill du ha ett förhållande just nu?
Nej, sorry S.
Haha jo klart jag vill ha mitt förhållande :o)

41) vad ska du göra nu när du svarat på alla frågor?
Försöka leta flera frågor? haha.
No life.

Inga kommentarer: