onsdag 15 april 2009

gröt och kaffe

Det är grejer det!

Sitter nu på jobbet och dricker mitt kaffe på min frukostgröt.
Det satt riktigt bra med mat, var hungrig igår när jag gick och lade mig och allt jag kunde tänka på var räkor med carbonara-sås ?
Allt konstigt som man blir sugen på.

Men har sett att kelda har massor av soppor/såser som det är rätt låg fettprocent i,
ska testa någon av dem med lite räkor tror jag.. :)

Nu är jag i alla fall mätt och nöjd,
ganska pigg också faktiskt.
Somnade som en stock igår, sov gott inatt, och det är ju så ljust på morgonen nu så vem kan undgå att vara pigg?
Lovely.

Idag jobbar jag till 13 sedan blir det träning av rygg och axlar,
min favorit! Hoppas på att jag är lika energisk som igår när det bara sprudlade i mina ben och jag ville verkligen springa på löpbandet.
Annars kanske man kunde ta sig en löptur ute!? hmm.
Igår blev det bröst & triceps, 30 min cardio. Verkligen på gång igen!
Anledningent ill att jag stressar med alla pass på varandr anu är att vi ska till uppsala i morgon, neuropsykologiska avdelningen och ta lite tester/prata med personer. Både torsdag och fredag ska vi vara där så det blir nästan som en minisemester ;p kanske ett besök till fyrishov? lite bio.. :)

Så det blir ingen träning då, om vi inte far till fyrishov förstås, då ska jag försöka simma några längder.

Känner efter nu och har faktiskt lite träningsvärk i både bröst och triceps.
Brukar ha lite svårt för att få i triceps faktiskt, så det är ju ett gott tecken!

Jag har också upptäckt andra talanger jag inte visste jag hade,
klippa hår. ;) klippte till en frisyr på S i måndags och det blev riktigt lyckat! Vad hette den? Fohawk tror jag.. haha. Han ser i alla fall ut som värsta superstjärnan.

Nu fick jag lite slut på orden?
Ha en bra förmiddag ;)
/ Emelie


Kan bjuda på lite musik också,
tränings förstås ;)





Och en annan som bara är bra annars ;)

Inga kommentarer: