onsdag 8 april 2009

duktigt värre

Japp, uppe var jag 06 i morse också, jobb halv sju.
Trodde det skulle bli mycket värre eftersom jag jobbade igår kväll och hade lite svårt att fånga sömnen inatt, men det gick bra, faktiskt.
Så nu sitter jag här igen, för tillfället med en kopp kaffe,
nyss ätit frukost, havregrynsgröt med vetekli, frön, dadlar, banan och ett ägg.
Gott!

Idag fyller min mor år, så det blir förmodligen lite kalas idag,
men före det har jag också lite jag måste uträtta.
Träningen till exempel ;p
Hoppas bara jag hålls någorlunda pigg till dess, annars kan det bli lite jobbigt..

I morgon är jag helt ledig! Underbart!
Ska ta det lugnt, förutom träning och solning.
Sedan bara slappa på kvällen förmodar jag, se på lite filmer kanske.
Har inte sett på film på nästan skrämmande länge..
Vet en film jag vill se, Marley and Me,
hade tänkt se den i irland men det blev aldrig av. Så nu ;)

Nu bara svamlar jag men har inte så mycket annat att göra så jag bara skriver någonting :)
Fick en ny tid till Jennifer igår, fast det blir först i Maj men på något vis känns det som att jag ska klara av det, har mått mycket bättre nu på sista tiden,
om det beror på solskenet? Våren. Jag älskar verkligen våren.
Jag antar att man blir mörkare av mörkret, I'm in love with the sunshine.

Det är i alla fall skönt att ha ett rätt stabilt humör,
för bara ett halvår sedan åkte det upp och ner lite nu och då som om det hade ett eget liv, helt ostyrligt.
Men nu hålls det, sådär, glad, vanlig, ledsen ibland.
Kanske jag blivit normal jag också.
Och i denna mening är normal verkligen ett bra ord..

Nej nu måste jag sluta svamla,
get it together..

Ha en underbar onsdag!
Och Grattis till världens bästa och finaste mamma,
du är underbar och jag älskar dig!
/ Emelie

1 kommentar:

Linda S sa...

jag ska oxå gymma imorn,vem vet om vi ses:P haha fast jags ka nog direkt när de öppnar så har man mycke tid sen o spendera:)